Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74185093
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 3680 din data: 09-06-2011 pusa de Guciu Stelian :
·  Buna seara,ma intereseaza cand o sa putem sa ne facem buletine si contracte pe case?Dumneavoastra spuneti ca se poate racorda la cnalizare dar nimeni nu ne racordeaza la apa si canalizare fara contracte.Ma refer la str.tarafului

Intrebarea nr. 3679 din data: 09-06-2011 pusa de cosmoiu alina :
·  Doresc sa primesc o finantare din fodurile europene nerambusabile sunt intreprinzator individual si vreau sa dezvolt afacerea, astfel voi crea o echipa de tineri absolventi in afacere mea si alte facilitati pentru arad si aradeni.

Intrebarea nr. 3677 din data: 06-06-2011 pusa de CHIS NICOLETA :
·  Buna ziua ,am si eu niste nelamuriri im ce priveste asigurarea locuintei ,am inteles ca pina in 15.07 trebuie sa ne asiguram locuintele,obligatoriu . Mamea mea locuieste singura ,etaj 7 la bloc, are o pensie nu foarte mare din care isi plateste toate darile ,ce ai mai ramine nu isi poate cumpara nici medicamente ( cazul acesta o au marea majoritatea de pensionari cu pensii mici ) . intreb : de unde sa achite ea aceea taxa obligatorie pentru asigurarea locuintei ?? Ce se intimpla cu aceeia care nu isi pot platii aceasta OBLIGATORIE asigurare de locuita ???

Intrebarea nr. 3670 din data: 27-05-2011 pusa de warga helmut :
·  In cadrul asociatiei de proprietari in cazul in care cheltuielile nu sunt verificabile printr-un cont bancar, comisia de cenzori nu are activitate(raport anual..cel putin?)liste de cheltuieli neverificate si semnate, unde si de cine se verifica situatia asociatiei, in cateva randuri am sesizat compartimentul responsabil al primariei si nu am primit nici un rezultat oficial = UNDE se tin banii, pe care ii administreaza asociatia caci un cont la banca nu este obligatoriu sa aiba, iar un control intern este imposibil de realizat. Solicit pentru aceasta un control riguros si competent din partea celor responsabili. Multumesc

Intrebarea nr. 3668 din data: 25-05-2011 pusa de ratiu ovidiu ioan :
·  buna ziua as avea si eu o antrebare ,eu cu sotia mea locuim an incinta fermei IAS mures din spate de la aeroport mai exact unde este statiunea de cercetare si crestere a bovinelo arad ,locuim ampreuna cu mama sotiei mele ,dansa locuieste aici de mai bine de 30 de ani ,a fost intrun timp si administratoare la fermja propriuzisa,si as vrea sa va antrebam cu toata stima daca locuintele ma rog locuinta an care locuim momentan antrun fina se vor putea cumpara sau ma rog ce se va antampla an viitorul apropiat deoarece daca aceasta locuinta ar fi poosibil sa o putem cumpara nu am avea nimika ampotriva.Va multumesc anticipar si sper ca ami veti raspunde an cel mai scurt timp



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3680 din data: 09-06-2011 pusa de Guciu Stelian :
·  Buna seara,ma intereseaza cand o sa putem sa ne facem buletine si contracte pe case?Dumneavoastra spuneti ca se poate racorda la cnalizare dar nimeni nu ne racordeaza la apa si canalizare fara contracte.Ma refer la str.tarafului
Raspuns din data de 05-07-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 97/2005, art. 28, privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, pentru eliberarea cartii de identitate sunt necesare urmatoarele documente in original si copie:
- cerere pentru eliberarea actului de identitate
- certificatul de nastere
- certificatul de casatorie
- contractul de spatiu sau Extras CF nu mai vechi de 30 de zile
- taxa eliberare CI in valoare de 7 lei
- un timbru fiscal in valoare de 4 lei.
In cazul in care persoana nu poate prezenta unul din documentele de mai sus, se poate elibera, conform legii, o Carte de Identitate Provizorie. Pentru acest lucru este necesar sa depuneti 3 fotografii tip buletin, taxa CIP in valoare de 1 leu si timbru fiscal de 4 lei.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3679 din data: 09-06-2011 pusa de cosmoiu alina :
·  Doresc sa primesc o finantare din fodurile europene nerambusabile sunt intreprinzator individual si vreau sa dezvolt afacerea, astfel voi crea o echipa de tineri absolventi in afacere mea si alte facilitati pentru arad si aradeni.
Raspuns din data de 01-07-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru a putea obtine o finantare din fonduri europene nerambursabile destinate intreprinzatorilor privati, in vederea dezvoltarii afacerii, va recomandam sa accesati site-urile de specialitate (www.fonduri-structurale.ro, www.finantare.ro s.a.) sau sa solicitati asistenta si consultanta de specialitate din partea Consiliului National al Intrepriderilor Private Mici si Mijlocii din Romania - Filiala Arad, Camerei de Comert si Industrie a Judetului Arad sau a unei alte organizatii neguvernamentale ce activeaza in acest domeniu. De asemenea, puteti apela la serviciile unei societati de consultanta specializata in realizarea dosarelor pentru obtinerea de fonduri europene nerambursabile.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3677 din data: 06-06-2011 pusa de CHIS NICOLETA :
·  Buna ziua ,am si eu niste nelamuriri im ce priveste asigurarea locuintei ,am inteles ca pina in 15.07 trebuie sa ne asiguram locuintele,obligatoriu . Mamea mea locuieste singura ,etaj 7 la bloc, are o pensie nu foarte mare din care isi plateste toate darile ,ce ai mai ramine nu isi poate cumpara nici medicamente ( cazul acesta o au marea majoritatea de pensionari cu pensii mici ) . intreb : de unde sa achite ea aceea taxa obligatorie pentru asigurarea locuintei ?? Ce se intimpla cu aceeia care nu isi pot platii aceasta OBLIGATORIE asigurare de locuita ???
Raspuns din data de 08-06-2011 :
Stimata doamna,
Termenul limita pana la care proprietarii de locuinte sunt nevoiti sa achizitioneze polita de asigurare obligatorie a fost prelungit pana la 15 iulie 2011.
Conform legislatiei in vigoare, toti posesorii de imobile cu destinatia de locuinta au OBLIGATIVITATEA de a avea incheiata o polita de asigurare a locuintei care sa acopere CEL PUTIN riscurile prevazute de legea 260/2008 adica: cutremur de pamant, alunecari de teren, inundatii de apa ca si calamitate naturala.
Suma asigurata MINIMA conform legii este de 20 EUR pentru locuintele de tip A - locuinte construite din materiale conventionale (structura de beton sau lemn pereti din piatra sau caramida arsa) sau 10 EUR pentru locuintele de tip B - locuinte construite din materiale neconventionale (ex: caramida nearsa).
Conform modificarilor aduse in DECEMBRIE 2010, prin legea nr.248, orice polita emisa de orice companie de asigurari care isi desfasoara activitatea legal este valabila si acoperitoare conform legii cu conditia sa asigure MINIM SUMELE SI RISCURILE mentionate mai sus!
SERVICIUL INFORMARE CETATENI
Sus

Intrebarea nr. 3670 din data: 27-05-2011 pusa de warga helmut :
·  In cadrul asociatiei de proprietari in cazul in care cheltuielile nu sunt verificabile printr-un cont bancar, comisia de cenzori nu are activitate(raport anual..cel putin?)liste de cheltuieli neverificate si semnate, unde si de cine se verifica situatia asociatiei, in cateva randuri am sesizat compartimentul responsabil al primariei si nu am primit nici un rezultat oficial = UNDE se tin banii, pe care ii administreaza asociatia caci un cont la banca nu este obligatoriu sa aiba, iar un control intern este imposibil de realizat. Solicit pentru aceasta un control riguros si competent din partea celor responsabili. Multumesc
Raspuns din data de 24-06-2011 :
Stimate domn,

Potrivit prevederilor alin. (2) al art. 4 din Legea nr. 230/2007 in cazul unei asociatii de proprietari “consecințele neluării măsurilor de organizare și funcționare cu privire la administrarea și gestiunea proprietății comune sunt în răspunderea juridică a tuturor proprietarilor sau a reprezentanților acestora, după caz”. Aceasta inseamna ca alegerea organelor de conducere si control ale asociatiei este responsabilitatea membrilor acesteia si nu a unei terte persoane.
In cazul in care asociatia de proprietari nu are un cont deschis la banca, banii incasati de la proprietari se pastreaza in casieria acesteia, de catre persoana care are atributia de casier si care poate fi administratorul asociatiei sau o alta persoana angajata in aceasta functie.
Pentru o verificare ampla a gestiunii financiare a asociatiei de proprietari va puteti adresa unui expert contabil.
Având în vedere faptul că ați mai transmis sesizări cu același obiect Primăriei Municipiului Arad, pe aceasta cale va aducem la cunostinta urmatoarele prevederi legale:
“ART. 10
(1) În cazul în care un petiționar adresează aceleiași autorități sau instituții publice mai multe petiții, sesizând aceeași problemă, acestea se vor conexa, petentul urmând să primească un singur răspuns care trebuie să facă referire la toate petițiile primite.
(2) Dacă după trimiterea răspunsului se primește o nouă petiție de la același petiționar ori de la o autoritate sau instituție publică greșit sesizată, cu același conținut, aceasta se clasează, la numărul inițial făcându-se mențiune despre faptul că s-a răspuns.”( ORDONANȚĂ Nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor)
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3668 din data: 25-05-2011 pusa de ratiu ovidiu ioan :
·  buna ziua as avea si eu o antrebare ,eu cu sotia mea locuim an incinta fermei IAS mures din spate de la aeroport mai exact unde este statiunea de cercetare si crestere a bovinelo arad ,locuim ampreuna cu mama sotiei mele ,dansa locuieste aici de mai bine de 30 de ani ,a fost intrun timp si administratoare la fermja propriuzisa,si as vrea sa va antrebam cu toata stima daca locuintele ma rog locuinta an care locuim momentan antrun fina se vor putea cumpara sau ma rog ce se va antampla an viitorul apropiat deoarece daca aceasta locuinta ar fi poosibil sa o putem cumpara nu am avea nimika ampotriva.Va multumesc anticipar si sper ca ami veti raspunde an cel mai scurt timp
Raspuns din data de 30-05-2011 :
Stimate domn,
Locuinta la care faceti dumneavoastra referire nu se afla in administrarea Primariei Municipiului Arad.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved